Biznes
Co składa się na działania SEO? czerwiec 2022
Najpierw trzeba sobie uświadomić jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się głównym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
super-ups/seomood/krakow/pozycjonowanie-stron-krakow-online . Według statystyk nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!